ΗΠΑ- Τουρκία, Ελλάδα, ''λομπίστες'', ΜΜΕ, ψευτιές κλπ

Η κυβέρνηση του Ντόναλντ Τραμπ έκανε επίσημη ενημέρωση του Κογκρέσου (24 Ιουνίου '26), γιά την πρόθεσή της να εγκρίνει την πώληση 80 αμερικανικής κατασκευής (General Electric) κινητήρων αεροσκαφών για τα τουρκικά μαχητικά stealth, KAAN, αξίας άνω των 700 εκατομ. δολ.

Και αμέσως, αναμενόμενο, άρχισαν οι αντιδράσεις του... ισραηλινού- εβραϊκού ''λόμπι'' στις ΗΠΑ. 'Εμμεσα, μέσω του ελεγχόμενου ημιανύπαρκτου ''ελληνικού λόμπι''. Γιά να φαίνεται ότι οι 'Ελληνες αντιδρούν και όχι το ισραηλινό ''λόμπι'', που κατευθύνει τους Ελληνοαμερικανούς, ψευτολομπίστες. Ελληνικό ''λόμπι'' ουσιαστικά ΔΕΝ υπάρχει στις ΗΠΑ, αλλά αυτοκοροϊδευόμαστε, φανταζόμενοι ότι υπάρχει.

Από κοντά και οι ''ανταποκριτές'' στις ΗΠΑ των ΜΜΕ Αθήνας, που ομιλούν γιά... ''ξεσηκωμό της Ομογένειας''(!!!), με πρώτον τον διαχρονικό της παραπληροφόρησης (και των ''μυστικών κονδυλίων''), τον ''Κύπριο ανταποκριτή στην Ουάσιγκτον και αναλυτή ΣΚΑΙ''.

Φυσικά, καμία ''ελληνική Ομογένεια'' ξεσηκώθηκε, επειδή είναι οργανωτικά ''νεκρή'', με τυπικά υπάρχουσες μόνο, Οργανώσεις, αλλά είναι και ελεγχόμενη, αποβλακωμένη, από την φιλοτουρκική πρώην ελληνική Αρχιεπισκοπή, που έχει -ως εκκλησιαστική επιχείρηση χριστιανέμπορων- εμπορικό αντιπρόσωπο του διεφθαρμένου, εξαγοράσιμου πατρ. Βαρθολομαίου, τον ''άνθρωπο Τουρκίας'', αρχιεπίσκοπο Ελπιδοφόρο (Ιωάννη Λαμπρινιάδη).

Μην ξεχνάμε και το μεγάλο παραμύθι, ότι το... ''ελληνικό λόμπι'' σταμάτησε την πώληση των F-35, στην Τουρκία. ΔΕΝ υπάρχει ελληνικό ''λόμπι'' και δεν σταμάτησε μία επιστολή των γραφικών Ζεμενίδη, Λαρυγγάκη, Μπιλιράκη κλπ, την πώληση, όπως τα εξαγορασμένα αθηναϊκά ΜΜΕ της παραπληροφόρησης, με τους γελοίους ανταποκριτές στις ΗΠΑ, μεταδίδουν. Το Ισραήλ ήταν αντίθετο, χρησιμοποίησε την υπόθεση των S-400 και άφησε να φανούν λίγο και οι Ελληνοαμερικανοί.

Σε καμία περίπτωση, οι ΗΠΑ θα ''άκουγαν'' τους Ελληνοαμερικανούς αντιδρώντες, επειδή αριθμητικά (0.3% πληθυσμού ΗΠΑ) και οργανωτικά, είναι σχεδόν ανύπαρκτοι.

Eνδεικτικό και το γεγονός ότι, την τελευταία ειδικά δεκαετία, πρωθυπουργός και υπουργοί Ελλάδας, όταν επισκέπτονται τις ΗΠΑ, αποφεύγουν να συναντηθούν με Ομογενείς γιά επαφές ουσίας, αλλά πάντα -μόνιμα- έχουν συναντήσεις με εβραϊκές- ισραηλινές οργανώσεις. Δείγμα ότι, ούτε η Ελλάδα δέχεται την ύπαρξη ''ελληνικού λόμπι'' και... ''ελληνοαμερικανών ηγετών'', με έστω μικρές, αλλά σοβαρές, επαφές στην Ουάσιγκτον.

Τώρα, υποτίθεται, ότι ''φιλέλληνες'' βουλευτές ''ξεσηκώνονται'' κατά της πώλησης κινητήρων γιά τα τουρκικής κατασκευής αεροσκάφη ΚΑΑΝ. Οι βουλευτές εργάζονται βασικά γιά το εβραϊκό λόμπι και χρησιμοποιούνται από αυτό κατά της Τουρκίας. Απόδειξη το γεγονός της ίδιας φρασεολογίας τους, κατά Τουρκίας: ''Η Τουρκία υποστηρίζει την Χαμάς''.

Τα συμφέροντα των ΗΠΑ είναι υπεράνω όλων, με (μικρο)εξαίρεση το Ισραήλ. Δεν μπορούν μερικοί βουλευτές να σταματήσουν πωλήσεις αμερικάνικων προϊόντων σε φιλικές και συμμαχικές χώρες. Ούτε οι ΗΠΑ θα λάβουν υπόψην τις ''ανησυχίες'' της δεδομένης, υποτακτικής Ελλάδας.

Και αν -υποθετικά- οι ΗΠΑ δεν πωλούσαν τους κινητήρες, απλά η Τουρκία π.χ. μέσω Πακιστάν, θα αγόραζε καλύτερους και σε καλύτες τιμές από την... Κίνα.

Αφού το ανύπαρκτο ελληνικό ''λόμπι'' ΔΕΝ μπορεί να παρέμβει αποτελεσματικά, επειδή κατευθύνεται και χρησιμοποιείται από το εβραϊκό, ώστε να βάλει -ως αυτόνομο- όρους ή αντιστάθμισμα, γιά την πώληση κινητήρων, η πώληση θα γίνει, ενώ μεθοδεύεται και η πώληση των F-35, γιά τα οποία η Τουρκία έχει δώσει προκαταβολή, χρόνια πριν, 2 δισ. δολ. και είχε επιλεγεί ως χώρα γιά συν-παραγωγή των F-35.

Η ακολουθούμενη πολιτική από τους δήθεν ''λομπίστες'' μας, που ουσιαστικά είναι ''όργανα'' του εβραϊκού λόμπι, απλή: ''Τίποτα, καμία πώληση εξοπλισμού από τις ΗΠΑ, στην Τουρκία''. Πρακτική, ολικά λανθασμένη και επιζήμια, που ουσιαστικά συντονίζεται από το Ισραήλ, με την χρήση των ολίγων ελεγχόμενων του ''ελληνικού λόμπι'' και με δεδομένο ότι η Τουρκία είναι φίλη χώρα των ΗΠΑ και σημαντικό μέλος του ΝΑΤΟ.

Να σημειωθεί ότι το υποτιθέμενο λόμπι μας, ουσιαστικά είναι αδύναμο και ανύπαρκτο, που δρα με... ''ανακοινώσεις'' στα ελληνόφωνα ΜΜΕ. Ανακοινώσεις χωρίς πρακτικό αποτέλεσμα, 6-7 βουλευτών ελληνικής καταγωγής, που χρειάζονται χρήματα (και Ομογενών), γιά επανεκλογή.

Η επανένταξη της Τουρκίας στο πρόγραμμα συν- παραγωγής των F-35, είναι μονόδρομος, αν το αποφασίσει ο πρόεδρος και ο σχετικός νόμος της Βουλής, που απαγορεύει την πώληση στην Τουρκία, ανατρέπεται με το ''βέτο'' του, που γιά να ακυρωθεί (το ''βέτο''), χρειάζεται τα 2/3 των ψήφων στο Κογκρέσσο (Βουλή και Γερουσία).

Aντιδρά το Ισραήλ, χρησιμοποιώντας και τους ελεγχόμενους Ελληνοαμερικανούς ψευτο- λομπίστες αλα Ζεμενίδη, Λαρυγγάκη, αλλά λογικά, η Τουρκία δεν θέλει ουσιαστικά τα F-35, αφού κατασκευάζει το δικό της, σχεδόν αντίστοιχο, ΚΑΑΝ.

Μην ξεχνάμε ότι η Τουρκία κατασκευάζει (κι εξάγει) ηλεκτρικά αυτοκίνητα, πυραύλους (και βαλιστικούς), υποβρύχια, φρεγάτες, μικρά αεροπλανοφόρα, τανκς, drones κλπ.

Η Ελλάδα, μόνο αγοράζει οπλικά συστήματα, επειδή υπάρχουν μίζες γιά διεφθαρμένους πολιτικούς. Αγοράζει και αρβύλες, είδη ρουχισμού γιά τον στρατό, από την... Τουρκία.

Ενώ ο γραφικός υπουργός 'Αμυνας Ν. Δένδιας κατάντησε τουρίστας με κρατικό χρήμα, αφού κάθε εβδομάδα είναι στο εξωτερικό γιά να ''δει'' αμυντικά συστήματα, λες και δεν υπάρχουν ειδικοί να πάνε να τα δουν και χρειάζεται να πάει ο τουρίστας υπουργός (με τουρίστες συνεργάτες και πάντα με το πολυέξοδο πρωθυπουργικό αεροσκάφος).

(Σε λίγο η συνέχεια, με ουσία και όχι παραμύθια)

Ιούνιος '26

Aν θέλετε να ενισχύσετε τo ανεξάρτητo- αδέσμευτo ''ΚΑΛΑΜΙ'', κάνετε μία χορηγία μέσω paypal

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση, με την προϋπόθεση ότι θα αναφέρεται η πηγή: kalami.us

Our email: e-news@kalami.us

kalami.us does not collect any information about your identity in order to use our Digital Properties such as our website or mobile apps. We don't collect your Name, Address, Email Address, or any other contact information.

ΚΑΛΑΜΙ ( kalami.us / .net )... 'Εδρα ΗΠΑ. Ιδρύθηκε 11 Φεβ. 1994